Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Denmark, Australië van Imke - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Denmark, Australië van Imke - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht...

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

25 Oktober 2015 | Australië, Denmark

Ik begon bijna te denken dat wifi nog uitgevonden moest worden in western australia maar hier in denmark is het er dan toch... eindelijk... en dat na 918 kilometer.

Dus hierbij wat van de beloofde foto's.

Dat er 918 km op de teller staat betekend ook dat er nog maar 85 km Bibbulmun te gaan zijn. Het einde is bijna letterlijk in zicht en dan komt er een nieuwe vraag: wat nu? Ik heb de het heel rustig aangedaan om dat moment uit te stellen. Ik ben zelfs een stuk teruggelopen. Maar ik weet het nog niet. Elke dag verandrr ik tien keer van gedachten, ga ik nog een wandeling doen (the cape to cape,135km over het strand) of werk zoeken (en waar?). Het klinkt misschien niet zo groot probleem maar ik beneid mijn medewandelaars die al wet en wat ze hierna gaan doen wel een beetje.

Hoe dan ook vandaag ben ik in Denmark en heb ik een dag vrij. De bakker is om de hoek dus daar loop ik de deur plat. En morgen begin ik aan het laatste stukje... het toetje.

Waar het begin van de tocht (700km ofzo) vooral door bossen ging ben ik anderhalve week geleden bij de oceaan aangekomen. Dat betekent vooral heel veel zand en klimmenen dalen in de duinen. Maar mooi is het wel.

En ja op één of andere manier ben ik dit weekend in twee landen tegelijk.

• 25 Oktober 2015 - 18:18

Papa:

Niet alle foto s kan ik goed opladen, maar verder is het wel mooi

• 25 Oktober 2015 - 18:23

Mama:

Prachtige foto's! En je ziet er blij uit. Deze ga ik op mijn nachtkastje zetten ;)
    dag dag

• 25 Oktober 2015 - 19:15

Mama:

je blog is op dit moment 7777 keer bekeken. Mooi getal. Mooie symboliek.

• 25 Oktober 2015 - 21:54

Sibel:

Hele mooie foto's...en leuk om jou te zien..helemaal happy..((:
    Ik ben benieuwd wat je hierna gaat doen..spannend..kus & knuffel

• 25 Oktober 2015 - 23:22

Imke :

Er was iets misgegaan met het plaatsen van de foto's maar nu zouden ze er goed op moeten staan. Anders zijn ze in elk geval in te zien onder het kopje foto's.

• 26 Oktober 2015 - 07:29

Hanneke:

Mooie foto's, geweldige landschappen, ik begrijp dat je ervan geniet! Liefs!

• 27 Oktober 2015 - 22:59

Margriet:

Hola chicka! Leuk weer wat van je te lezen! Mooie foto's ook :) Ik ben benieuwd naar de kleurplaten ;)